niedziela, 11 września 2011

Żegnaj lato

W domu zagościły wrzosy i dynia. Dla mnie to ewidentny znak, że przyszedł czas pożegnać lato i przywitać jesień. I choć za oknem była dziś piękna pogoda, to od jakiegoś już czasu czuję zapachy kolejnej pory roku. Mam nadzieję, że będzie ciepła i kolorowa. 

Nie przepadam za latem. To nie jest moja ukochana pora roku. Ale tegoroczne zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. Pozostają mi w pamięci ludzie i spędzone z nimi chwile, widoki, smaki i zapachy. Lato minęło ekstremalnie szybko, tak jak mija mi cały rok. Życzyłabym sobie, żeby czas troszkę zwolnił... Chciałabym się dłużej delektować miłymi chwilami...


3 komentarze:

Ania Sumarowska pisze...

to właśnie uwielbiam :)

K.C-S pisze...

Oj, Ewciu wiem o czym mówisz. Tyle, że ja kocham lato i tak smutno mi sie z nim rozstawać :O(
Piękne zdjęcia

Ania pisze...

Mnie fakt końca lata również zasmuca, zdjęcie zboża o zachodzie słońca ma wspaniałej urody kolorki! :)

Prześlij komentarz